2009-06-03

8. Albokarien Topaketa Arizkunen (Nafarroa)

3 comments:

Anonymous said...

Kaixo Arizkundar bat naiz eta baztani buruz bi blog daramat, bat argazki blog bat da eta argazki baten bidez eta textuz gertatutakoa kontatzen saiatzen naiz
Ba albokarien topaketa komentatzean komturatu naiz argazkikoa zu zarela,
Ongi ez ba zaizu iruditzen kenduko nuen arazorik gabe,
ikusi nahi baldin baduzu, elbidea baztangohaizegoarenargazkiak.nirudia.com da
Egun ederra izan zen Larunbatakoa,

Asier G. said...

Aupa arizkundarra!
Ongi etorri nire blog xumera ba! Ez dut bisita asko jasotzen, eta nolabait ez ditut itxarotzen ere.
Argazki ederra atera zenuen! Ondo iruditzen zait... hori bai, espero dut alboka pitatzaile horietako bat ez naizela!

El Vaka said...

GORA EUSKADI

DESDE ARGENTINA ESTAMOS CON USTEDES